Projekt smo izvedli s 126 učenci, starimi od 12 do 15 let. Z aktivnostmi projekta smo se trudili skozi metodo igrifikacije izboljšati matematične sposobnosti učencev in reševanje problemov ter krepiti logično razmišljanje in ustvarjalnost. Učenci so pri pouku matematike skozi aktivnosti projekta krepili sodelovanje ter podajanje in sprejemanje povratnih informacij. Učenci naše šole so aktivno sodelovali v vseh aktivnostih projekta, jih soustvarjali in prevzelmali odgovornost za lastno učenje. Metoda igrifikacije je povečala motivacijo učencev in sodelovanje pri pouku matematike. Učenci so v aktivnostih projekta Math with gamification ustvarjalno uporabljali orodja web2. Povečala se je motivacija in tudi sposobnost sodelujočih učiteljev za ustvarjanje igrificiranih učnih okolij.
Evropski znak smo prejeli z naslednjo pohvalo našim učencem:
Congratulations! You have been awarded the European Quality Label for the work in the eTwinning project “MATH WITH GAMIFICATION“. This means that your work, the work of your students and the collaboration with your partners met the Quality Label Framework criteria and received a high score.